Aby poprawnie dokonać wyceny naprawy, konieczne jest wykonanie poniższych kroków:
Krok 1: Wejście z zakładkę "Zlecenia"
Wchodzimy w dane konkretnego zlecenia. Jeśli jeszcze go nie stworzyliśmy, tworzymy zlecenie od podstaw.
Krok 2: Wejście z podzakładkę "Zadania i towary"
Bezpośrednio z danego zlecenia przechodzimy w kolejną podzakładkę.
Krok 3: Wejście z podzakładkę "Czasochłonność"
Aby sprawdzić, ile czasu zajmie naprawa, klikamy w zakładkę „Czasochłonność”.
Krok 4: Wybór odpowiedniej kategorii naprawy
Jeżeli naszym celem jest wycena wymiany rozrządu, to kierujemy się do kategorii „Układ napędowy”. Następnie wybieramy podkategorię „Silnik”. Po tej operacji przed nami pojawi się lista części, które są potrzebne do przeprowadzenia naprawy.
Krok 5: Dodanie do zlecenia
Po ustaleniu odpowiedniego mnożnika, dodajemy go do zlecenia.
Krok 6: Dodanie poszczególnych cen
Podajemy ceny części, które zostały zakupione w naszej hurtowni lub innych dostawcach.
Krok 7: Wysłanie wyceny do klienta
Gotową wycenę możemy teraz wysłać do klienta. Jeżeli w systemie mamy już zapisany numer telefonu klienta, wycena zostanie do niego automatycznie przesłana. W przeciwnym razie, możemy wprowadzić numer ręcznie i dokonać wysyłki.
Elementy pomocniczne
Kliknij w powyższy link, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym jak dodać nowe zlecenie.