Elektroniczna karta zlecenia

Zapoznaj się z dokumentacją dotyczącą elektronicznej karty zlecenia. Jak ustawić poszczególne opcje. Przegląd dostępnych funkcji.

Krok 1: Przegląd menu 

Aby znaleźć menu z ustawieniami dotyczącymi elektronicznych kart zlecenia, wyceny i protokołu zdawczo odbiorczego wchodzimy na nasze konto i wybieramy ustawienia.

Następnie przechodzimy do zakładki Elektroniczna karta zlecenia.

Na ekranie tym widzimy trzy rodzaje dokumentów do jakich możemy zastosować nową funkcjonalność akceptacji elektronicznej:

Dla każdego z dokumentów masz teraz możliwość wyboru sposobu akceptacji dokumentu przez klienta. 

Jeśli zechcesz możliwość akceptacji dokumentów może być wyłączona.

*Co ważne i co warto podkreślić wysyłanie SMSów z kodami akceptacji nie obciąża budżetu klienta, koszt tej wysyłki pokrywa Motowarsztat.pl

Krok 2: Wybór form akceptacji

Kliknij na jedną z białych ikon na granatowym tle aby wybrać sposoby akceptacji elektronicznej dokumentów.

To od Ciebie zależy czy zdecydujesz się na 1 czy wszystkie 4 sposoby.

Dla każdego z dokumentów możesz wybrać inne rodzaje akceptacji, jeśli np. chcesz aby protokół wydania pojazdu był dostępny jedynie w tradycyjnej drukowanej formie.

Jak to wygląda po stronie zlecenia

Kiedy uzupełnimy dane pojazdu i jego ewentualne uszkodzenia, mamy dostępny protokół, który możemy wysłać do klienta.

Niepodpisany protokół podświetlony jest kolorem pomarańczowym.

Zmienia on kolor na zielony w momencie akceptacji protokołu przez Klienta.

Historia podpisów dostępna jest poniżej protokołu.

Po podpisaniu protokołu przyjęcia pojawia nam się w górnym prawym rogu kolejna ikona informująca o kosztorysie.

Kolorystyka jest taka sama, zielony oznacza akceptację, pomarańczowy oczekiwanie na podpis.

Po każdym podpisaniu dokumentu, generowany jest dokument pdf – aby klient miał świadomość którą wersję dokumentu podpisał.

Ponowna akceptacja / zmiany w zleceniach

Warsztat ma możliwość podejrzenia podpisanego dokumentu, oraz cofnięcie jego podpisania jeśli np pojawi się konieczność zmiany kosztorysu o dodatkowe naprawy. Wyświetlana jest informacja, że kosztorys uległ zmianie i klient powinien go podpisać ponownie.

Na karcie zlecenia możemy wtedy podejrzeć jakie zmiany zostały wprowadzone w kosztorysie.

Nowy system powiadomień

Aby sprawdzić, czy klient już podpisał dokument nie ma potrzeby wchodzenia w dane zlecenie. Wystarczy kliknąć ikonę dzwonka w prawym górnym rogu. Są tam powiadomienia dotyczące wszystkich zleceń.

Kliknięcie w nie przenosi użytkownika do danego zlecenia.

Jesteśmy przekonani, że nasza najnowsza aktualizacja pomoże wam jeszcze lepiej zaopiekować się klientami, podnosząc jakość obsługi klienta na jeszcze wyższy poziom. Czas zaoszczędzony na optymalizacji tego procesu z pewnością przełoży się na dodatkowe dochody w postaci szybciej zrealizowanych zleceń.

FAQ

Czy mogę mieć wersję drukowaną do podpisu?

Tak, to jedna z opcji do wyboru. Jeśli wolisz tradycyjną formę każdą z naszych dokumentów możesz wydrukować i podpisać ręcznie.

Jakie są możliwe formy akceptacji zlecenia?

Klient może zaakceptować dokument na cztery sposoby: - SMS - kliknięcie w link - podpis elektroniczny - wydruk i odręczne podpisanie

Testuj

za darmo i bez zobowiązań

Elektroniczna karta zlecenia

Inne tematy pomocy

Jesteś gotowy, aby usprawnić swój warsztat z programem ?

Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów. Z aplikacją stworzysz wydajny, praktyczny i nowoczesny warsztat. Zarządzaj swoim biznesem w sposób zorganizowany i wydajny z poziomu jednego narzędzia.

Rozpocznij darmowy okres próbny w kilka minut. Pamiętaj, że decydując się na aplikację dla warsztatów , unikasz drogich opłat instalacyjnych i kosztowych szkoleń. Oprogramowanie testujesz za darmo i bez żadnych zobowiązań.

Testuj przez 30 dni

za darmo i bez zobowiązań

W celu rozpoczęcia okresu testowego podaj swój adres email w formularzu poniżej i kliknij przycisk „Przetestuj”. Nasz system w kilka sekund utworzy dla Ciebie konto demo i prześle na wskazany adres email wszystkie niezbędne informacje.