Wszystkie kolekcje
FAQ- warsztat wewnętrzny
Najczęstsze pytania i odpowiedzi w przypadku warsztatów wewnętrznych
Jakie opcje raportowania są dostępne, aby śledzić zakupy i sprzedaż części?
Czy aplikacja umożliwia eksport dokumentów do plików JPK zgodnych z wymaganiami księgowymi?
Czy na wstawionej - wydrukowanej fakturze będzie widoczne powiązanie ze zleceniem, z którego została wystawiona?
Czy do dokumentów końcowych - faktur/paragonów/ rozchodów wewnętrznych automatycznie tworzone są WZ do części?
Czy aplikacja obsługuje automatyczne generowanie raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznych?
Czy można dokonać korekty przyjęć i jak wygląda proces korekt magazynowych w przypadku błędnie wydanych lub przyjętych części?
Czy można tworzyć i zarządzać cennikami usług i części?
Czy jest możliwość przypisania do faktur domyślnej formy i terminu płatności?
Czy można filtrować wyszukiwanie dokumentów sprzedażowych?
Czy aplikacja automatycznie przelicza kwoty netto na brutto i odwrotnie?
Czy da się zarządzać numeracją faktur i paragonów w systemie?
Czy możliwe jest wystawianie duplikatów faktur?
Czy jest możliwość generowania wezwań do zapłaty?
Czy można korygować datę sprzedaży w fakturze sprzedażowej?
Czy przy wystawieniu faktury dla danego klienta można dodać rabat?
Czy jest możliwość rozdzielenia płatności za fakturę np. część gotówką, a część kartą?
Według jakiej zasady części wychodzą z magazynu, jeśli mamy więcej niż jedną sztukę towaru?